Swiss-Lilly

Über mich


 


Hi liebe Schatz oder geile Hengscht. Ich bin Lilly en chline, heisse Wirbelwind mit viel gueter Lune und scharfe Gedanke wenn ich a Sex denke. Mit mir gaht so richtig Poscht ab. Öb tüüfs Blase,Pornosex oder schüchs Meitli , ich verkörpere alles es bizli. Mit mir chas der nöd langwielig werde will ich jede Ma us sinere Reserve use locke chan. Ich bin en herzige Feger mit emene chline Naturbuse ,lange brune Haar, bruni Auge ,Stupsnase und han es knackigs Fudeli das sich heiss cha bewege uf dir obe. Ich bi vo Natur us scharf und sexy, aber au sehr zärtlich und einfühlsam und wird dich in siebte Himmel blase und vögle. Chum verbi und ich zeig dir was richtig schöne Sex bedütet.


 


 


 


Alter: 27
Körperbau: Schlank
Haarfarbe: Braun
Augen: Braun
Grösse: 160 cm
Gewicht: 53 Kg
Herkunft: Schweiz
Busen: 70A
Sprachen: Deutsch, Englisch


 

Steckbrief

Name
PRIVE8-DÜBENDORF
Grösse
160 cm
Gewicht
53 Kg
Konfektion
34
Busen
Cup a natur
Haare
braun

PRIVE8-DÜBENDORF

Auenstrasse 88600 Dübendorf
Auf Google ansehen 0448207346 E-Mail schreiben
Appartement (mit mehreren Girls)
MontagAnwesend
DienstagAnwesend
MittwochAnwesend
DonnerstagAnwesend
FreitagAnwesend
SamstagAnwesend
SonntagAnwesend

Diese Website nutzt Cookies, um bestmögliche Funktionalität bieten zu können. Erfahren Sie mehr in unsere Datenschutzerklärung.